Home

Wednesday, May 30, 2012

RuMaH MoNa FeNDi???

beberapa hari yang lalu aku bersama-sama kawan-kawan yang dalam keadaan yang amat busan di fakulti telah menziarahi rumah yang didakwa sebagai RUMAH MONA FENDI.. sejauh mana kesahihan rumah ini milik Mona Fendi tak dapat aku ungkaikan.. sebab aku x brape minat nak tau pn sape owner rumah ni.. hahaha
Rumah besar ni terletak kat Seksyen 12 Shah Alam.. mmg kawasan rumah area nie besar2 belaka.. dalam perkiraan aku rumah 'Mona Fendi' nie merangkumi 3 lot tanah... memang beso le rumah ni.. ade lebih 8 buah bilik tido, 2 kolam ikan, 1 kolam renang n bnyk lagi yg aku x explore.. (cuak gak) huhu.. rumah yg 80% siap yang x berpenghuni ni byk menjadi buah mulut penduduk di kawasan itu sebab dikatakan berPENUNGGU.. dengan lafaz bismillah aku masuk rumah tu ngn mmbe aku.. ni lah gambar2 yang dapat dirakamkan oleh camera henpon aku utk tatapan korg suma...
 bahagian depan rumah ini
 tangga dia sempoi~
 'kaligrafi' oleh remaja2 nakal kt dalam rumah tu

 hall menghadap ke swimming pool
 bahagian atas
 lawa gak gmba nih.. huhu
 view dari tingkat atas
ruangan di tingkat dua

No comments:

Post a Comment